Thursday 15 December 2011

Kenapa Litchin Lebih Berkesan?

  1. Sesuai untuk kebanyakan peringkat umur ~ 12 tahun ke atas. Bukan sahaja untuk mereka yang Obes, malahan untuk mereka yang sudahpun di tahap berat ideal tetapi yang ingin mengamalkan pemakanan sempurna.
  2. Boleh diambil oleh pesakit Gastrik, kesan yang memudaratkan malahan membantu &&penyembuhan selepas kadar kolestrol & asid perut dikurangkan.
  3. Bukan "Replacement Meal" Semasa mengambil Litchin, anda disarankan mengambil KESEMUA Main Meal ~ sarapan, makan tengahari & makan malam dengan menitikberatkan Gizi Seimbang dan pemilihan makanan terutama sekali yang beralkali.
  4. Litchin membantu membuang Lemak Tak Perlu yang telah terkumpul lama di dalam badan, bukan hanya menghalang pembentukan lemak baru seperti kebanyakan produk yang sedia ada di pasaran.
  5. Litchin membantu pengamalnya mendisiplinkan diri setelah puas & kenyang dengan makanan yang diambil pada kadar yang sepatutnya. Pengamal akan secara automatik kurang selera untuk tercari-cari dan mengunyah Junk Food atau apa yang kita kenali sebagai snacking yang seringkali menjadi faktor utama pengumpulan lemak akibat pengambilan kalori berlebihan. Keadaan ini berlaku hanya apabila semua makanan yang kita makan berjaya dicernakan & dihadamkan apabila enzim yang sedia ada dalam badan bertambah dengan pengambilan Litchin Enzim dan sistem perkumuhan telah dibersihkan serta dipulihkan oleh Litchin Fiber.
  6. Litchin tidak menyebabkan kekurangan zat makanan akibat diet yang salah atau pembuangan air besar yang melampau ~ contohnya kekurangan Kalsium boleh menyebabkan reput tulang, kekurangan Protein mengakibatkan penyakit kwashikor, kekurangan lemak-lemak perlu seperti Omega-3 pula akan mendatangkan penyakit kardiovaskular. Ini juga merupakan salah satu faktor mengapa pengamal Litchin boleh merasa puas & kenyang walaupun hanya makan pada kadar yang secukupnya tanpa lebihan kalori.

    No comments:

    Post a Comment